tasbih Pictures, Images and Photos

03 October 2010

Segalanya milikMu…


Kau yg menciptakan cinta dan Kau jua yg menghamparkan bahagia

DiribaanMU terhimpun harapan impian tulus setiap insan

Kau yg mengutuskan duka dan Engkaulah yg mengirimkan hampa

Namun padaMu jua diadukan merebahkn keresahan dan tangisan
...Aku tahu inilah kasihMu aku tahu inilah cintaMu

Dan ku tahu tiap yg terbaik untukku tak semuanya yg ku mahu

Di celah hangat nafas yg trhela ada dingin saat menyeru namaMu
Terarah segala ronta rasa pd damainya dakapanMu

Aku tahu inilah kasihMu aku tahu inilah cintaMu

Dan ku tahu di segenap ruang hatiku telah Kau titipkan kekuatan

Oh tuhan
Aku tahu inilah cintaMu

Dan ku tahu tiap yg terbaik untukku tak semuanya yg ku mahu
Di celah hangat nafas yg terhela ada dingin saat menyebut

namaMu terarah segala ronta

rasa pd damainya dakapanMU ya Allah..

0 comments: